دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

آلبوم پاروی بی قایق اثری از محسن چاوشی

برای دانلود البوم به پایین صفحه بروید.

کاور پاروی بی قایق

تراک لیست


1 - دِزیره dubstep
تنظیم : امیر جمال فرد
ترانه سرا : روزبه بمانی

2 - قهوه قجری Electronic rock


تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : روزبه بمانی

3 - جُز Funk Rock

تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : حسین صفا

4 - تُفنگ سرپُر soft rock - rock & Roll

 


تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : حسین غیاثی

5 - خواب chill out

 


تنظیم : امیر جمال فرد
ترانه سرا : حسین صفا

6 - پاروی بی قایق pop rock

تنظیم : اُمید حجت
ترانه سرا : حسین صفا

7 - یه خونه کوچیک pop orchestral

 


تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : حسین صفا

8 - کلنجار  pop - soft rock

 


تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : حسین صفا

9 - یوسف dream pop - Synthpop

تنظیم : کوشان حداد
ترانه سرا : حسین صفا

10- وصیت   depressive space - dark space 

تنظیم : محسن چاوشی
ترانه سرا : حسین صفا

برای دریافت کاورهای آلبوم کلیک کنید

 

 

ALBUM
MP3 320 MP3 128
دانلود آلبوم به صورت یکجا دانلود آلبوم به صورت یکجا
دانلود آلبوم به صورت تکی دانلود آلبوم به صورت تکی

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 اسفند 1393برچسب:اطلاعات آلبوم پاروی بی قایق, دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام پاروی بی قایق, آلبوم 93 محسن چاوشی, تاریخ انتشار پاروی بی قایق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM